محورهای همایش

  • کاربرد نظریه‌های رشد و یادگیری در نظام آموزشی

  • نظریه‌های یادگیری و انگیزش

  • راهبردهای مطالعه و یادگیری

  • شیوه‌های نوین یاددهی و یادگیری

  • نظریه‌های آموزشی و کاربرد آن‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی

  • شیوه های اصلاح و تغییر رفتار 

  • شیوه‌های سنجش و ارزشیابی (توصیفی و کلاسیک) در نظام آموزشی

  • روان ­شناسی افراد با نیازهای ویژه و آموزش آن‌ها

  • مشکلات و مسایل روش‌شناختی پژوهشی در روان‌شناسی تربیتی

  • تفاوت‌های فردی در یادگیری و آموزش

  • روان‌شناسی معلم

  • اهمیت و جایگاه روان‌شناسی مثبت نگر در روان‌شناسی تربیتی

  • کاربرد نظریه های مدیریت  و رهبری در نظام آموزشی 

  • مبانی فلسفی و نظری روان­ شناسی تربیتی

تاریخ برگزاری همایش : 8 و 9 اردیبهشت 1395
شروع ثبت نام در همایش: 10 آذر ماه 1394
آخرین مهلت ارسال چکیده و اصل مقالات: 30 بهمن ماه 1394
تاریخ برگزاری کارگاه آموزشی: 7 اردیبهشت 1395