محورهای دانشنامه ایرانی برنامه درسی

چارچوب غيرجدولي (متني) دانشنامه ایرانی برنامه درسی
ادامه نوشته

محورهای 22 گانه دانشنامه ایرانی برنامه درسی

محورهای 22 گانه دانشنامه ایرانی برنامه درسی

۱.        مفهوم و قلمروی برنامه درسی

                            الف. مفهوم شناسی و قلمرو

                            ب. ارتباط برنامه درسی با سایر رشته ها

ادامه نوشته

خلاصه ای از  فصل یازدهم کتاب  اصول ومفاهیم برنامه ریزی درسی

خلاصه ای از  فصل یازدهم کتاب  اصول ومفاهیم برنامه ریزی درسی تالیف دکتر کوروش فتحی واجار گاه  انتشارات بال 1388  

در اين فصل قبل از آنكه به مفهوم و چارچوب ارزشيابي در برنامه ريزي درسي بپردازيم، مقدمتاً دربارۀ ارزشيابي بطور اعم صحبت خواهيم كرد. برخلاف همگرايي موجود در تعريف لغوي ارزشيابي، بين متخصصان اين قلمرو در خصوص مفهوم ارزشيابي توافق كامل وجود ندارد. براي روشن تر شدن موضوع  برخي از مهمترين آنها را در زير مورد بحث قرار مي دهيم.

 

ادامه نوشته